Картички направени с усмивка

Картички направени с усмивка

вторник, 26 март 2013 г.

Button card

Ето я и моята първа картичка с копчета! Винаги съм искала да си направя такава и затова благодаря на Тони за страхотното предизвикателство:)!
 

 
Като прочетох за него веднага се сетих, че имам силиконово печатче с клонка, сложих копчета вместо листенца и розови копчета за цветя. Получи се една пролетна и много свежа картичка.


 
Това е от мен и незабравяйте да се усмихвате ;)!
 
 
 
Предизвикателство:
 

4 коментара:

  1. Страхотна е! Много ми харесват тези цветенца. Наистина е много свежа и пролетна! Копчетата са ми голяма страст и се радвам, че има и други като мен:)Надявам се да видя още по темата:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :)! Стига да намеря време, ще направя още, голямо забавление е с копчета, наистина!

      Изтриване
  2. Много сладурска картичка! А това за копчетата и забавлението си е точно така! :)))
    Поздрави: Вера

    ОтговорИзтриване

Linkwithin

You might also like